فست فود تهران فست فود تهران .

فست فود تهران

درباره فست فود رژيمي

فست فود رژيمي

فست فود رژيمي

اگر عاشق سيب‌زميني سرخ‌كرده، همبرگر و فست‌فودهاي ديگر هستيد اما از چربي و كالري اضافي آن‌ها مي‌ترسيد با ما باشيد تا با چند فست‌فود خانگي سالم آشنا شويد.

اگر نگران سلامتي‌تان هستيد بايد كمي حواستان را جمع كنيد. مي‌توانيد با تهيه‌ي يك پيتزاي خانگي هم غذاي مورد علاقه‌تان را ميل كنيد و هم اينكه كالري كمتري به بدنتان برسد.
اگر عاشق سيب‌زميني سرخ‌كرده، همبرگر و فست‌فودهاي ديگر هستيد اما از چربي و كالري اضافي آن‌ها مي‌ترسيد و حالش را نداريد براي سوزاندن اين كالري‌هاي دريافتي كيلومترها بدويد بهتر است به فكر تهيه انواع ساده‌تر و سالم‌تري از اين فست‌فودها باشيد. با ما باشيد تا با چند فست‌فود خانگي سالم آشنا شويد.

همبرگر بوقلمون
همبرگر با طعم بوقلمون
همبرگري كه فست‌فودي سر كوچه تحويلتان مي‌دهد نه تنها سرشار از چربي و كالري اضافي است بلكه احتمالاً كمي ميكرب و باكتري هم چاشني دارد. چون متأسفانه بيشتر اين اغذيه فروشي‌ها چندان در بند رعايت اصول بهداشتي نيستند. از اين گذشته اين فست‌فودها براي اينكه همبرگرهاي خوشمزه‌اي به شما تحويل ندهند نامردي نكرده و كلي سس قاطي آن مي‌كنند. اگر عاشق همبرگر هستيد و درعين‌حال نوع سالم و خوشمزه‌ي آن را مي پسنديد بهتر است به فكر گوشت بوقلمون باشيد. همبرگر تهيه شده با گوشت بوقلمون با سبزيجات معطر فقط ۱۳۵ كالري نصيبتان مي كند. هويج رنده شده نيز يكي از تركيبات سالمي است كه علاوه بر خوشمزه‌تر كردن همبرگرتان كلي خواص آنتي‌اكسيداني به بدنتان مي‌رساند. بوقلمون كباب يا سرخ شده با كمي روغن را داخل نان سبوس‌دار بپيچيد و داخل آن را پر كنيد از كاهو، گوجه‌فرنگي و هويج رنده شده. اين مي‌شود يك همبرگر به سبك كدبانو. نوش جان.

سيب زميني
بفرماييد سيب‌زميني سرخ‌كرده‌ از نوع سالمش
خود من هم عاشق سيب‌زميني سرخ‌كرده‌ام. تصور نمي‌كنم كسي باشد كه ميلي به اين خوراكي خوشمزه نداشته باشد. اگر شما هم هر از گاهي هوس يك پياله سيب‌زميني سرخ‌كرده سالم مي‌كنيد آستين‌ها را بالا بزنيد. يك عدد سيب‌زميني را پوست بكنيد و خلال كنيد. كمي روغن زيتون به سيب‌زميني‌هايتان بزنيد. نمك و چاشني‌هاي مورد علاقه‌تان را فراموش نكنيد. سيب‌زميني‌ها را داخل ظرف نچسب ريخته و داخل فر با درجه‌ي ۲۲۰ سيليسيوس/۴۲۵ درجه فارنهايت قرار دهيد. با همين كار ساده يك سيب‌زميني سرخ‌كرده‌ي خوشمزه و سالم با ۱۴۰ كالري خواهيد داشت.

سيب‌زميني پخته‌ي شكم پُر خانگي
سيب‌زميني پخته بسيار خوشمزه و مفيد است البته به شرط اينكه داخل آن را به سبك سالم پر كنيد. بهتر است به جاي آب پز كردن سيب‌زميني از فر يا ماكروويو استفاده كنيد. به خاطر اينكه با اين روش مواد مغذي آن بيشتر حفظ مي‌شود.

براي پر كردن شكم سيب‌زميني‌تان از مارگارين غيرهيدروژنه، خامه كم چرب يا سس سالسا استفاده كنيد. بهتر است پنير يا سوسيس و كالباس را فراموش كنيد.

پيتزا تن ماهي
پيتزا كدبانو
اگر از طرفداران پر و پا قرص پيتزا هستيد مي‌دانيد كه با هر تكه پيتزا كلي كالري نصيبتان مي‌شود؟ اگر نگران سلامتي‌تان هستيد بايد كمي حواستان را جمع كنيد. مي‌توانيد با تهيه‌ي يك پيتزاي خانگي هم غذاي مورد علاقه‌تان را ميل كنيد و هم اينكه كالري كمتري به بدنتان برسد. خودتان خمير پيتزا بخريد يا اينكه در خانه تهيه كنيد. حتما ماهي تن كه دوست داريد! مي‌توانيد با ماهي تن و قارچ پيتزاي خوشمزه تهيه كنيد. اگر ماهي دوست نداريد سينه‌ي مرغ را دريابيد. سينه‌ي مرغ را پخته و تكه تكه كنيد و با قارچ فراوان روي نان پيتزايتان بريزيد. زيره و آويشن را فراموش نكنيد. اگر به هيچ عنوان نمي‌توانيد از پنير بگذريد بي‌زحمت كمي ملاحظه كنيد و پنير كمي روي نان پيتزا بريزيد. سبزيجات ديگر مانند فلفل دلمه‌اي و همچنين زيتون را فراموش نكنيد. يك سالاد كاهوي خوشمزه هم تهيه كنيد و به همراه پيتزاي خانگي سالمتان ميل كنيد.

دسر
دسر بروني
بروني يك دسر آمريكايي است كه البته در سرتاسر جهان طرفداران زيادي هم دارد و يكي از دسرهاي مورد علاقه‌ي بچه‌ها محسوب مي‌شود. اين دسر شكلاتي كه در فر آماده مي‌شود حاوي قند و چربي زيادي است. اما نوع خانگي آن سالم‌تر است و مي‌توانيد با خيال راحت و بدون عذاب وجدان ميل كنيد. براي اين كار ۶۰ گرم شكلات سياه را خرد كرده و داخل يك ظرف گذاشته و در فر يا ماكروويو با ۱۸۰ درجه‌ي سيلسيوس/۳۵۰ درجه‌ي فارنهايت قرار دهيد.
۱۵ گرم كره يا يك پيمانه شكر وانيلي را روي آن بريزيد و اجازه دهيد مواد به مدت يك دقيقه در فر يا ماكروويو بمانند تا آب شوند. مواد را از فر در آوريد و اجازه دهيد خنك شود. در ظرف ديگري يك عدد تخم‌مرغ را با ۳۰ گرم نشاسته‌ي ذرت هم بزنيد. ۱۰۰ گرم تمشك تميز و خشك را به آرامي به خميرتان اضافه كنيد و هم بزنيد. مواد را داخل قالب حاوي كاغذ شيريني‌پزي بريزيد. شكلات آب شده را روي موادتان بريزيد و روي آن را نيز با يك قاشق غذاخوري شكر قهوه‌اي بپوشانيد. قالبتان را به مدت ۱۵ دقيقه داخل فر قرار دهيد. سپس اجازه دهيد دسرتان خنك شود و آن را سرو كنيد.


برچسب: غذاهاي رژيمي خوش طعم، غذاي ضد حساسيت و رژيمي، مضرات غذاي آماده، همبرگر بوقلمون، پنير پيتزا، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۵:۰۲ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :